Foreningen

Foreningen MEGINclub Danmark

Meginjoller i Danmark, Tyskland, Sverige og Norge holder kontakt med hinanden via hjemmesiden her.

Man er medlem af foreningen, når man registrerer sig i meginregistret her på siden.

MeginBowlen og Generalforsamling 2017.

Indbydelse til MeginBowlen 2017 - se her

Alle indbydes til generalforsamling lørdag d. 19. aug - efter middagen ved MeginBowlen.
Dagorden eftervedtægterne - forslag til drøftelse modtages gerne - senest en uge før (send/ ring til formanden)

Foreningen MEGINclub Danmark blev stiftet den 23. august 2003 og er en forening for ejere af meginjoller og deres brugere. Der betales intet kontingent, men frivilligt kontingent modtages meget gerne til bla. drift af hjemmeside.

Frivilligt kontingent (f.eks kr. 100 årligt) modtages med tak  på klubbens konto:  0815 3531149229,

Til brug for betaling fra udlandet: Iban nr. : DK18 0815 3531 1492 29 og Swift / BIC kode: SVSPDK21

Foreningsbestyrelsen bestyrelsen vælges på generalforsamlingen ved MeginBowlen.

Foreningen formand er Paul Chr. Arnbak, Under Skoven 3, Stinesminde, 9500 Hobro, tlf. 2177 2972 / fjordsejler@gmail.com

Øvrige bestyrelsesmedlemmer er Jens Poulsen, Tåsinge; Hendrik Horn, Arnis; Ole Kjeldgaard, Randers; Mikael Stenström, Sverige ( se tlf. og mailsadresser i listen linket nedenfor.)

Bestyrelsens opgaver er blandt andet at:

• Sikre afholdelsen af den årlige kapsejlads om ”MeginBowlen”, som blev indstiftet af bådkonstruktør Peer Bruun.
  • Sørge for at hjemmesiden www.meginclub.dk fungerer
  • Være med til at lette kommunikationen mellem medlemmerne

Sidst opdateret d. 25-04-2018 19:28:17